S.T.A.L.K.E.R. 2 став проривом у світі відеоігор, перевершивши сподівання критиків і фанатів. 20 листопада GSC Game World презентувала довгоочікувану новинку, яка миттєво захопила увагу геймерів у всьому світі. Лише за перші 36 годин гра встановила рекорди з продажу, привернувши увагу медіа та індустрії. У своєму інтерв’ю Forbes Ukraine власник компанії, Максим Кріппа, поділився секретами успіху проєкту.
Під час розробки команда зіткнулася з численними викликами, однак їхній професіоналізм та інноваційний підхід стали основою для створення унікального продукту. Кріппа наголосив, що ключем до успіху було збереження класичних елементів серії у поєднанні з новітніми технологіями. “Ми прагнули створити продукт, який би вразив як новачків, так і найвідданіших фанатів”, — підкреслив Кріппа.
Особливу роль у проекті відіграли засновники франшизи — Євген і Марія Григоровичі. Вони особисто контролювали ключові аспекти розробки, забезпечуючи збереження автентичності гри. Їхнє стратегічне бачення допомогло адаптувати продукт до вимог сучасного ринку, не втрачаючи його унікальності.
На момент, коли Максим Кріппа став власником GSC Game World у 2020 році, компанія налічувала лише 65 співробітників. Завдяки активним інвестиціям штат зріс до 470 осіб. З них 270 розробників працювали в Україні, а решта — у міжнародних офісах. Така масштабна команда дозволила забезпечити високий рівень якості й інноваційність гри.
Реліз S.T.A.L.K.E.R. 2 викликав величезний резонанс. Перші 36 годин принесли понад мільйон проданих копій, що перевершило найсміливіші прогнози. Гра здобула шалену популярність на стрімінгових платформах: лише за листопад на Twitch було переглянуто понад 20 мільйонів годин трансляцій, що підтвердило її статус однієї з найочікуваніших подій у світі геймінгу.
Кріппа підкреслив, що досягнення стало можливим завдяки згуртованості команди та їхній відданості проєкту. “Ми знали, що не маємо права на помилку, і ця впевненість дала нам сили”, — зазначив він. Командний дух став тією рушійною силою, яка забезпечила успіх проєкту і закріпила за GSC Game World репутацію провідного розробника у світі відеоігор.