У ЄС перевірять, як TikTok дбає про безпеку дітей та чесну рекламу

Власнику популярного застосунку TikTok може загрожувати чималий штраф за порушення нових норм Євросюзу, що передбачають створення безпечних умов для неповнолітніх користувачів та чесну рекламу. Про це пише Reuters.

За словами єврокомісара Тьєррі Бретона, ЄС вже розпочав перевірку TikTok. Відповідне рішення чиновник ухвалив після ознайомлення з звітом про оцінку ризиків короткого відеододатку та відповідей на інформаційні запити.

Розслідування має на меті встановити, чи викликає інтерфейс застосунку залежності, чи здатний створювати так звані «ефекти кролячої нори». Також буде проведено перевірку віку, налаштування конфіденційності за замовчуванням. Окрім цього, планується з’ясувати, чи надає TikTok надійну базу даних про рекламу, щоб дослідники могли ретельно вивчити потенційні ризики.

У країнах Єврозони діє закон про цифрові послуги (DSA), який з 17 лютого цього року застосовується до всіх онлайн-платформ. Згідно з законом дуже великі онлайн-платформи і пошукові системи мають більше протистояти незаконному контенту і дбати про безпеку користувачів, особливо дітей та молоді.

Як повідомляє видання, якщо комісія виявить порушення, то китайську компанію, власника додатку TikTok чекає штраф у розмірі до 6% від свого глобального обороту.

У грудні минулого року Європейський Союз розпочав перевірку на відповідність DSA соцмережі X Ілона Маска, яка раніше мала назву Twitter.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *