Якщо в особистому кабінеті на сайті Пенсійного фонду України не відображається інформація про пенсію, це не завжди свідчить про помилку чи проблему з виплатами. Найчастіше така ситуація виникає через технічні оновлення або тимчасове проведення перерахунку пенсій.
У ПФУ зазначають, що дані про пенсійні виплати доступні в розділі “Моя пенсія” особистого кабінету. Тут користувач може побачити тип призначеної пенсії, термін її дії, суму нарахувань, останню виплату, а також дату наступного перерахунку чи надходження коштів. Якщо ці дані зникають або тимчасово недоступні, це може бути наслідком проведення технічних робіт або оновлення інформації в системі.
Причинами некоректного або тимчасового відсутнього відображення пенсійної інформації можуть бути:
– оновлення бази даних Пенсійного фонду,
– технічне обслуговування порталу електронних послуг,
– проведення планового перерахунку пенсії або перевірка наданої інформації,
– тимчасове призупинення виплат (наприклад, при переоформленні документів).
Для того щоб отримати приблизну оцінку свого майбутнього розміру пенсії, користувачі можуть скористатися вбудованим інструментом — “Пенсійним калькулятором”. Його можна знайти в особистому кабінеті ПФУ після входу за допомогою КЕП, Дія.Підпису чи ID.GOV.UA.
Після авторизації необхідно обрати методику розрахунку: за введеними даними або з урахуванням прогнозованого стажу. Далі слід додати періоди трудової діяльності, вказати заробіток і натиснути “Зберегти та розрахувати”. У підсумку система покаже орієнтовний розмір пенсії та протокол з поясненнями щодо розрахунку.