Чому в кабінеті ПФУ не відображається пенсія та як це виправити

Чому в кабінеті ПФУ не видно пенсії та що з цим робити / Фото: відкриті джерела

Якщо в особистому кабінеті на сайті Пенсійного фонду України не відображається інформація про пенсію, це не завжди свідчить про помилку чи проблему з виплатами. Найчастіше така ситуація виникає через технічні оновлення або тимчасове проведення перерахунку пенсій.

У ПФУ зазначають, що дані про пенсійні виплати доступні в розділі “Моя пенсія” особистого кабінету. Тут користувач може побачити тип призначеної пенсії, термін її дії, суму нарахувань, останню виплату, а також дату наступного перерахунку чи надходження коштів. Якщо ці дані зникають або тимчасово недоступні, це може бути наслідком проведення технічних робіт або оновлення інформації в системі.

Причинами некоректного або тимчасового відсутнього відображення пенсійної інформації можуть бути:
– оновлення бази даних Пенсійного фонду,
– технічне обслуговування порталу електронних послуг,
– проведення планового перерахунку пенсії або перевірка наданої інформації,
– тимчасове призупинення виплат (наприклад, при переоформленні документів).

Для того щоб отримати приблизну оцінку свого майбутнього розміру пенсії, користувачі можуть скористатися вбудованим інструментом — “Пенсійним калькулятором”. Його можна знайти в особистому кабінеті ПФУ після входу за допомогою КЕП, Дія.Підпису чи ID.GOV.UA.

Після авторизації необхідно обрати методику розрахунку: за введеними даними або з урахуванням прогнозованого стажу. Далі слід додати періоди трудової діяльності, вказати заробіток і натиснути “Зберегти та розрахувати”. У підсумку система покаже орієнтовний розмір пенсії та протокол з поясненнями щодо розрахунку.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *